بازاریابی شبکه ای و تجارت الکترونیک
تجارت 120000 هزار میلیارد تومانی در سال را باید جدی گرفت
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 18:16 | بازدید : 885 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

تجارت 120000 هزار میلیارد تومانی در سال را باید جدی گرفت


تقريباً همه روزه در همه کشورهای دنيا شايد بتوان گفت افرادی در کنار دوستان و اعضای خانواده

مي نشينند و حرفهایی از اين قبيل ميزنند دير يا زود بايد به فکر راهی باشم که بتونم

خودم واسه خودم پول در بيارم ميخوام کسب و کار خودم رو راه بندازم آيا شما تا بحال در چنين جمعی بوده ايد اصلاً آيا خودتان چنين حرفی زده ايد ؟ به احتمال فراون، بله! احتمالش زياد است که شما هم جزء کسانی باشيد که به دنباله فرصتی عالی ميگردند.

اگر ما هم در خلل چنين گفتگوی در جمع شما بوديم ، از شما مي پرسيديم (چرا تا بحال موفق نشدين فرصتی گير بيارين؟ احتمالاً شما هم يکی يا چندتا از اين جوابها را به ما مي داديد:

( آخه پولش رو ندارم)

آخه تجربه لازم رو ندارم)

(راستش نميدونم چجوری)

(نميدونم چه کار کنم)

و آن وقت ما به شما مي گفتيم : دوست عزيز، اگر لحظه ای به ما فرصت بدهی ، به تو نشان ميدهيم که چطور بر اين مشکل غلبه کنی همچنين به تو نشان خواهيم داد که چطور ميتوانی ظرف مدت چند هفته و يا شايد چند روز بناي تغيير وضعيت ماليت را بگذاری و به زودی زود متوجه ميشدی که بين تو و داشتن تجارتی از آن خودت هيچ فاصله ای نيست. آن وقت ، چه مايل بودی به صورت تمام وقت کار کنی و چه پاره وقت و خواه به درآمد چند صد هزار تومان در ماه فکر ميکردی يا به درآمد چند میلیون تومان در ماه،در هر حالت ميتوانستی کارت را هرچه سريعتر شروع کنی .

لابد ميپرسی چطور ما که حتی شما را نديده و نميشناسيم اينقدر با اطمينان راجع به آينده مالی شما حرف ميزنيم؟ ما با اطمينان صحبت ميکنيم زيرا آدمهای مثل شما رو ميشناسيم .ميدانيم که آنها شک و ترديد هایی داشتند درست مثل شما. در ضمن ما ميدانيم که آنها الان از لحاظ مالی و شغلی به چه موفقيت هایی رسيده اند و يقين داريم که شما هم قادريد همان کار را بکنيد. مشروط بر اینکه بخواهید.بله! واقعا لازم است که خواهان باشید، زیرا اگر چه ما می توانیم به شما یاد بدهیم که چه طور کسب و کار شخص تان را راه بیندازید، موفقیت به آسانی بدست نمی آید. لازم نیست برای شروع یک عالمه پول داشته باشید، به تجربه یا تحصیلات خاصی هم نیاز ندارید،اما قطعا لازم است که سخت کار کنید. راستی نکند همین حالا هم دارید همین کار را می کنید؟ منظورم این است که به سختی کار می کنید. این طور نیست؟ با این تفاوت که الان دارید برای پیشبرد تجارت کس دیگری زحمت می کشید، در صورتی که می توانید همین کار را برای خودتان انجام دهید.

آیا دوست دارید در این باره بیشتر بدانید؟ پس اجازه بدهید فرصتهای موجود در بازاریابی شبکه ای را به شما نشان دهیم.تازه کجایش را دیده اید! بگذارید شما را با بیش از 50 نتورک مارکتر موفق و همچنین چندین متخصص بازاریابی شبکه ای آشنا کنیم آشنا کتیم. هم اکنون بیش از 120،000 میلیارد تومان از کل فروش دنیا از طریق بازاریابی شبکه ای انجام می شود . مشاوران این شرکت ها هر روز فروش و توزیع هزاران محصول و خدمات را انجام می دهند. نگرانی هایتان و هر جمله ای را که با "من نمی ..." شروع می شود کنار بگذارید و بنا کنید به ساختن آینده مالی درخشانتان در تجارتی به نام بازاریابی شبکه ای (Network Marketing

موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , مقالات , ,

|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10


شرکت DXN
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 18:10 | بازدید : 6883 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

شرکت DXN

شرکت DXN یک شرکت بازاریابی شبکه ای می باشد. این شرکت مالزیایی در سال 1993 توسط دکتر لیم سیو جین تاسیس شد. این شرکت بیشتر بوسیله تجارتی که برروی گونه ای از قارچ ها به نام گانودرما دارد، شناخته شده است.

«گانودرما گونه ای از قارچ ها می باشد که به روی چوب رشد می کنند و 80 گونه مختلف دارند و بیشتر در مناطق استوایی می رویند. این قارچ در طب سنتی آسیایی استفاده بسیاری دارد و از نظر اقتصادی یکی از مهمترین گونه قارچ ها می باشد»

خط تولید این شرکت شامل؛ مکمل های رژیمی، مواد غذایی، محصولات مراقبت شخصی و نوشیدنی ها می باشد. شرکت DXN در دسامبر 2003 وارد بورس سهام کوالالامپور شد. این شرکت در 17 کشور دنیا شعبه دارد، کشور هایی نظیر: استرالیا، بنگلادش، جمهوری دمنیکن، هند، مکزیک، آمریکا، تایلند، پرو، پاکستان، سنگاپور و ......

این شرکت همچنین در 19 کشور فروشگاههایی برای خرده فروشی توزیع محصولات خود دارد تعدادی از کشور ها را در زیر مشاهده می کنید

کانادا، بحرین، کلمبیا، امارات، پاناما، آفریقای جنوبی، کویت و......

DXN دقیقا محصولات خود را به 6 دسته تقسیم کرده است

1.       مکمل های غذایی( 6 عدد)

2.       مواد غذایی و نوشیدنی ها (26 عدد)

3.       محصولات خانگی (8 عدد)

4.       محصولات مراقبت شخصی (11 عدد)

5.       آرایشی و مراقبت پوستی (6 عدد)

6.       آب درمانی (1 عدد)

نمونه ای از محصولات را در زیر مشاهده می کنید:


 

این شرکت برنده جایزه "مدیریت نمونه" فستیوال فروش مستقیم در سال 2009 شد

شرکت DXN تاکنون موفق به دریافت جوایز و تاییدیه های گوناگون شده است

1.       تاییدیه CTFA (اتحادیه اوازم آرایشی و عطزیات مالزی) 

2.       تاییدیه PT.Daxen  اندونزی (کنترل غذا و دارو)

3.       تاییدیه سازمان "برنامه های ارگانیک مالزی"

4.       تاییدیه MSC  مالزی

5.       تاییدیه حلال از دپارتمان توسعه اسلامی مالزی

6.       تاییدیه TGA استرالیا


 

این شرکت عضو اتحادیه فروش مستقیم مالزی می باشد و در آمار ارائه شده در ژوئن سال 2010 این شرکت در رده چهلم دنیا با میزان فروش 300 میلیون دلار و 4 میلیون توزیع کننده قرار دارد

 

بررسی طرح بازپرداخت شرکت DXN

طرح بازپرداخت این شرکت یک طرح ترکیبی می باشد که از یک طرح جداشونده Front End و یک طرح یونی لول Back end در جهت توسعه لیدرشیپ و درآمد رسوبی تشکیل شده است

این شرکت در 6 حالت پورسانت دهی خود را تعریف کرد است

1.       سود خرده فروشی بین 15 تا 25 درصد

2.       پاداش گروهی بین 16 تا 21 درصد. (در 21 درصد فرد از اسپانسر خود جدا می شود)

3.       پاداش گروهی بیشتر از 25 تا 37 درصد

4.       پاداش توسعه یافته؛ تا 5 سطح بروی افراد جدا شده از 5% در سطح یک تا 1% در سطح پنج

5.       پاداش لیدرشیپ که تا 2 سطح در صورت وجود فرد واجد شرایط بعدی و تا 20 لول در صورت عدم وجود فرد واجد شرایط

6.       سهم سود؛ که شامل 2% از کل فروش شرکت البته با لحاظ کردن امتیازات شخصی خودتان و امتیازات تمامی افراد واجد شرایط برای یک سطح مشخص

 

DXN در طرح خود از ترکیب 2 طرح پویا و ثابت به خوبی استفاده کرده است و همچنین شواهد نشان دهنده پایین بودن حد مجاز برای چدا شدن افراد می باشد. DXN برای شناسایی توزیع کنندگان خود 24 رده در نظر گرفته است و معیار های واجد شرایط شدن برای هر رده معقول و به نسبت قابل دستیابی می باشد.

موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , مقالات , ,

|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


AVON یکی از سلاطین نام های تجاری در کنار سونی، مرسدس بنز،آدیداس....
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 18:9 | بازدید : 878 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

AVON یکی از سلاطین نام های تجاری در کنار سونی، مرسدس بنز،آدیداس....

شاید برای تعدادی از مردم، AVON هنوز کمی شوخی به نظر بیاید و برای بسیاری ممکن است یادآور فروشندگان زیادی آراسته و پیراسته آن در دهه 50 باشد که با لبخند های ثابت و مدل موهای ثابت تر از آن، در خانه ها را می زدند و می گفتند : "AVON آمده!"

شاید AVON شیک ترین و خاص ترین یا به روز ترین نام تجاری محصولات زیبایی نباشد؛ ولی هنوز یکی از پردرآمدترین آنهاست در حقیقت ارزش نام تجاریش از "شانل" بیشتر است.اگرچه بیش از یک قرن از عمر آن می گذرد ولی "محبوب کدبانو های خانه"، در این دوران همچنان سالم و پر رونق به کار خود ادامه می دهد.

در سال های اخیر AVON توانسته است، علاوه بر حفظ بازار اصلی اش یعنی خانم های مسن تر،به نام تجاری تبدیل شود که برای جوانتر ها هم جذابیت دارد و با بستن قراردادهایی با زنان شیک پوش و جذاب، مثل بازیگر معروف " سلما هایک" و ستارگان تنیس "ونوس و سرینا ویلیامز، خود را با عصر جدید حاکمیت و محبوبیت ستارگان،منطبق سازد

انگاره ی "AVON آمده!"، به سرعت در حال محو شدن است و شرکت تمرکر خود را از فروش خانه به خانه به فروش از طریق شبکه معطوف کرده است. AVON هزاران نماینده فروش یا "بانوان AVON" دارد که متوسط سن آنها پایین آمده است و هم زمان AVON یک نام تجاری زیر مجموعه به نام "Mark" با هدف بازار جوان ارائه کرده است. این نمایندگان فروش جوان، بجای اینکه سراغ خانم های خانه دار کسل کننده بروند، به مهمانی ها، خوابگاه دانشجویان و کلاس های درس می روندو به همسالان خود لوازم آرایشی می فروشند.

فروش خانه به خانه هنوز کارایی دارد. "فیت پاپکورن" و "لیس ماریگولد" در کتابشان " تکامل:شناخت زنان-هشت حقیقت ضروری که در کار و زندگی به کارتان می آید" می نویسند: «فروش خانه به خانه درست به همان اندازه ای که در مورد زنان خانه دار کارآمد بود ،در مورد زنان شاغل هم کارآیی دارد. به این دلیل که زنانی که بیرون خانه کار می کنند ، همیشه از نظر وقت و انرژی در فشار هستند؛ پس سرویس های راحت و بدون جر و بحث که باعث صرفه جویی در وقت آنان می شود،مانند گذشته کارآمد است»

در واقع می توان گفت فروش خانه به خانه بهتر از هر زمان دیگری کار می کند؛به این دلیل که با ظهور اینترنت، خدماتی که در خانه ها ارائه می شود، ارزش یافته و دیگر به خرید کردن به عنوان تجربه ای جمعی یا اجتماعی دیده نمی شود و بیشتر یک فعالیت انفرادی تلقی می شود.

از سوی دیگر AVON هم پس از آغاز مدیریت آندریا یونگ در سال 2001 در کار خود جدی تر شده است و خود را از شر کالاهای از مد افتاده و قدیمیش رها ساخته، گستره های جدیدی از کالاهای مربوط به سلامتی، مثل     AVON Wellnessرا ارائه کرده است.

AVON برای دستیابی به یک هویت روشن تر و حرفه ای تر، تصاویر شلوغ و پلوغی که از ویژگی های تبلیغاتش بود را نیز تغییر داده است. شاید کالا هایش هنوز ارزان باشد، ولی بازاریابی اش به سطوح بالا رسیده است. در حالی که شرکت های دیگر تولید کننده لوازم آرایشی، در طول اولین سال های هزاره جدید دچار مشکلاتی شدند، AVON از گذشته هم قوی تر شد. AVON مسائلی مثل فروپاشی اقتصادی در آرژانتین ، رکود اقتصاد جهانی و از دست دادن یک شریک کاری عمده را از سر گذراند و با وجود همه اینها، سود شرکت باز هم بالاتر رفت. در واقع AVON به دلیل کالا های ارزان قیمت و شبکه گسترده توزیع جهانی(3.4 میلیون توزیع کننده در 148 کشور) نه تنها در شرایط ناپایدار اقتصادی به خوبی ایستادگی می کند، بلکه به طور عمده سود هم می برد. به نظر می رسد که لبخند های ثابت قرار است باقی بمانند.

رمز موفقیت

انعطاف پذیری: ساختار فروش خانه به خانه AVON ، به آن کمک کرد که یکی از انعطاف پذیرترین نام های تجاری در ارتباط با محصولات آرایشی شود. همچنین یکی از معدود نام های تجاری است که در شرایط آشفتگی بازار قدرت بیشتری بدست می آورد.

 قابلیت انطباقAVON با تشویق مشاورانش به فروش از طریق اینترنت ،به خوبی با عصر ارتباط انطباق یافته است و نیز توانسته است انگاره ی خود را با بازاری جوانتر و مد روزتر منطبق سازد.

سایت:www.avon.com

سال تاسیس: 1886
 
بر گرفته از کتاب سلاطین نام های تجاری
نویسنده : مت هیگ 

موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , مقالات , ,

|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


AVON
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 18:7 | بازدید : 442 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

AVON

شاید برای بسیاری از مردم نام AVON یادآور فروشندگان آراسته و پیراسته دهه ۵۰ باشد که در خانه ها را می زدند و می گفتند: “اوون اومده”

شاید جالب باشد که بدانید نام AVON در جمع ۱۰۰ علامت تجاری برتر دنیا در کنار نامهایی چون Google, Benz, BMW, GUCCI,…جای دارد و از لحاظ معروفیت مارک تجاری در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی در رده دوم قرار دارد.

در سالهای اخیر انگار “اوون اومده” به سرعت در حال محو شدن است و شرکت تمرکز خود را از فروش خانه به خانه ، به فروش از طریق سازمان فروش مستقیم معطوف کرده است و البته هنوز هم هزاران نماینده فروش دارد.

شاید کالاهای این شرکت هنوز ارزان باشد ولی بازاریابی اش به سطوح بسیار بالایی رسیده است. در واقع اوون به دلیل کالاهای ارزان قیمت و شبکه گسترده ی توزیع جهانی نه تنها در شرایط ناپایدار اقتصادی به خوبی ایستادگی می کند ، بلکه به طور عمده سود هم می برد.

رموز موفقیت این شرکت عبارتند از:

انعطاف پذیری و قابلیت انطباق ، که توانست با تغییر سیستم فروش خود به فروش مستقیم چنین جایگاهی را به دست آورد.


موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , مقالات , ,

|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


آمار انجمن فروش مستقیم
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:24 | بازدید : 665 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

آمار انجمن فروش مستقیم

آماری که در زیر ارائه شده است برگرفته از انجمن فروش مستقیم آمریکا می باشد
این آمار در سال  2010 ارائه شده است .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
میزان خرده فروشی در آمریکا در طی سال های 2007 - 2001
 

 
 
میزان فروشندگان در آمریکا در طی سال های 2009
 

 
 
میزان رشد در دوره ی 1 ساله، 5 ساله و 10 ساله
 

 
مقایسه میزان رشد خرده فروشی در سیستم فروش مستقیم با میزان 
خرده فروشی کلی 
 

 
 
 
درصد گروه محصولات مختلف ، که به وسیله سیستم
فروش مستقیم به فروش می رسد
 
 
 
 

23.9%

خانه/محصولات مراقبتی خانواده/ لوازم خانگی

 22.8%

محصولات سلامتی

 21.3%

 محصولات مراقبت شخصی

 18.4%

 خدمات/موارد دیگر

 10.3%

 لباس و لوازم جانبی

 3.3%

 فراغت/آموزشی

 
 

وضعیت فروش ها


 
 

 فروش رو در رو 77.1%
 در خانه 70.4% 
 مکان های موقتی  3.7%
 محل کار  2.5%
 مکان های دیگر  0.5%
 فروش از راه دور 22.9%
 اینترنت   11.4%
 تلفن  8.8%
 راه های دیگر فروش از راه دور  2.7%
 
 
روش های بکار رفته در فروش
 

 
فروش شخص به شخص  64.3%
 برگزاری نمایشگاه و فروش گروهی  25.4%
 سفارش مستقیم مشتریان به شرکت  9.8%
 راه های دیگر  0.5%
 
 
ترکیب طرح بازپرداخت
(رنگ قهوه ای طرح تک لایه ای و رنگ زرد طرح چند لایه ای)
 

 
 
 شرکتها  94.2% / 5.8%
 فروش ها  97.1% / 2.9%
 فروشندگان  99.6% / 0.4%
 
 
جنسیت
 

 
 
سن
 

 
 
وضعیت تاهل
(سبز=متاهل ، زرد=مجرد ، نارنجی=جدا شده ، قهوه ای=بیکاره)
 

 
 
 
تحصیلات
(سبز=مقداری تحصیلات دبیرستان و کمتر، زرد=فارغ التحصیل دبیرستان ، نارنجی=مقداری تحصیلات دانشگاهی، قهوه ای=فارغ التحصیل دانشگاه ، زرد=کارشناسی ارشد )
 

 
 
تقسیم بندی افراد در بازاریابی شبکه ای
 

 
 
مصرف کنندگان شخصی  25.9%
غیر خریداران  30.9%
خرده فروش محصولات  23.2%
ساخت سازمان  20.1%
 

موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , ,

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


میزان خرده فروشی و تعداد فروشندگان
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:22 | بازدید : 453 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

میزان خرده فروشی و تعداد فروشندگان

همانگونه که در جدول زير مشاهده مي کنيد در سال 2008 ايالات متحده بيشترين ميزان خرده فروشی و ميزان فروشندگان را به خود اختصاص داده است. کشورهای که بيش از 1 ميليارد خرده فروشی را در سال 2006، 2007 و 2008 به خود اختصاص داده اند عبارتند از:

آرژانتين، برزيل، کلمبيا، کانادا،فرانسه آلمان ايتاليا ژاپن کره مالزی مکزيک روسيه تایوان تايلند
انگلستان و ایالات متحده 
 
 
 
فروشندگان

 

 خرده فروشی
 به دلار

 سال

کشور

 714000

 1.17B

 2008

 آرژانتین

 420000

 844M

 2008

 استرالیا

 14231

 87M

 2007

 بلزیک

 2028093

 10.1B

 2008

 برزیل

 608778

 1.18B

 2008

 کانادا

 259000

 464M

 2008

 شیلی

 867000

 1.5B

2008

 کلمبیا

 54332

 55M

2007

 کرواسی

 218143

 326M

 2007

 چک

 73250

 51M

 2006

 دومنیکن

 80000

 149M

 2007

 دانمارک

 380000

 400M

 2008

 اکوادور

 31000

 36M

 2007

 استونی

 96000

251M

 2007

 فنلاند

 223000

 2.393B

 2007

 فرانسه

 778000

 8.865B

 2007

 آلمان

 39664

 85.9M

 2006

 گواتمالا

 115500

 191M

 2008

 هنگ کنگ

 240155

 203M

 2007

 مجارستان

 1920000

 586M

 2008

 هند

 5779226

 669M

 2007

 اندونزی

 17000

 60M

 2007

 ایرلند

 365000

 3.368B

 2008

 ایتالیا

 2700000

 20.39B

 2006

 ژاپن

 3089163

 7B

 2008

 کره

 30000

 35M

 2007

 لتونی

 26000

 49M

 2006

 لیتوانی

 4000000

 2.06B

 2006

 مالزی

 1900000

 4.400B

 2008

 مکزیک

 46576

 148M

 2005

 هلند

 140000

 136M

 2008

 نیوزیلند

 60000

 160M

 2007

 نروژ

 438900

 66M

 2008

 پاناما

 400000

 500M

 2008

 پرو

 1500000

 364M

 2008

 فیلیپین

 670000

 854M

 2007

 لهستان

 35391

 89.151M

 2007

 پرتغال

 210000

 300M

 2007

رومانی

 4413918

 2.866M

 2008

روسیه

 566000

 264M

 2008

سنگاپور

 41500

 52M

 2008

 اسلونی

 934000

 708M

 2007

 آفریقا جنوبی

 144000

 747M

 2007

 اسپانیا

 100000

 400M

 2007

 سوئد

 6885

 355M

 2007

 سوئیس

 4111000

 1.64B

 2003

 تایوان

 5400000

 1.583B

 2008

 تایلند

 649000

 846M

 2008

 ترکیه

 708347

 449M

 2007

 اکراین

 419500

 3.564B

 2007

 انگلستان

 15100000

 29.6B

 2007

 آمریکا

 49000

 47.5M

 2008

 اوروگوئه

 980000

 887M

 2008

 ونزوئلا

 43946

 294M

 2006

 سایر کشورها

 66028133

 113B

 

 مجموع


موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , ,

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


درصد فروش 6 صنعت فعال در فروش مستقیم چند سطحی
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:21 | بازدید : 391 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

درصد فروش 6 صنعت فعال در فروش مستقیم چند سطحی

سایت «انجمن فروش مستقیم» 6 صنعتی را که برای عرضه کالا و خدماتشان از نتورک مارکتینگ بهره میگیرند را بر اساس درصد درآمد حاصل از خرده فروشی محصولات و خدمات آنها در سال 2009(در این سال مجموع عایدی این 6 صنعت فقط در آمریکا بیش از 28.33 میلیارد دلار است) درجه بندی کرده است. یافته های این انجمن به قرار زیر است

1. در صدر فهرست این 6 صنعت محصولات خانگی/خانوادگی قرار می گیرد که 23.9% از فروش جزئی آمریکا در سال 2009 را به خود اختصاص می دهد

2. محصولات مرتبط با سلامت با 22.8% در رتبه دوم جای می گیرد

3. محصولات شخصی با 21.3% در رتبه سوم جای می گیرد

4. خدمات/متفرقه/سایر 18.4% فروش را به عهده دارند

5. لباس و لوازم جانبی با 10.3% در رده پنجم قرار دارد

6. محصولات سرگرم کننده / آموزشی با 3.3% فروش ( نزدیک به 1 میلیارد دلار فروش) در رتبه آخر جای می گیرند

موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , ,

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


100 شرکت برتر در سال 2009 از نظر میزان فروش
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:20 | بازدید : 333 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

100 شرکت برتر در سال 2009 از نظر میزان فروش

در زیر شما اسامی 100 شرکت برتر فروش مستقیم در سرتاسر دنیا را مشاهده می کنید این رده بندی براساس میزان فروش این شرکت ها انجام گرفته است. تاریخچه برخی از شرکت ها در سایت منتشر شده است با کلیک بروی شرکت مورد نظر به صفحه مربوطه بروید. بزودی پروفایل و تاریخچه فعالیت اکثر شرکت های بزرگ در سایت قرار می گیرد.
 
Rank Company Country HQ 09 Revenue
1
Avon Products Inc. USA $10.3 billion
2
Amway USA $8.4 billion
3
Vorwerk & Co KG Germany $3.58 billion
4
Mary Kay Inc. USA $2.5 billion
5
Natura Cosmeticos SA Brazil $2.4 billion
6
Herbalife Ltd. USA $2.3 billion
7
Primerica USA $2.2 billion
8
Tupperware Brands Corp. USA $2.1 billion
9
Oriflame Kosmetiek B.V. Sweden $1.8 billion
10
Forever Living Products USA $1.7 billion
11
Nu Skin Enterprises Inc. USA $1.3 billion
12
Pola Inc. Japan $1.03 billion
13
Belcorp/L'Bel USA Peru $1 billion+
14
Miki Corporation Japan $969.2 million*
15
Melaleuca Inc. USA $879 million*
16
Ignite Inc. USA $845 million
17
MonaVie LLC USA $785 million*
18
Omnilife Mexico $750 million+*
19
PartyLite (Blyth) USA $621.6 m,illion
20
NOEVIR Co. Ltd. Japan $613.9 million
21
ACN USA $553 million
22
WIV Wein Int'l AG Germany $535.4 million
23
LG Household & Health Care South Korea $520 million*
24
Pampered Chef Ltd. USA $500 million+
25
Shaklee Corp. USA $500 million+
26
Yanbal International/Unique Peru $490 million
27
Amore Pacific S. Korea $475.5 million
28
Sunrider USA $462 million*
29
Pre-Paid Legal Services Inc. USA $458 million
30
Tahitian Noni International Inc. USA $450 million
31
USANA Health Sciences Inc. (1)   (2) USA $436.9 million
32
Neways USA $400 million
33
Telecom Plus UK $395.5 million*
34
KK ASSURAN Japan $375 million
35
Arbonne International Inc. USA $370 million*
36
FORDAYS CO. LTD. Japan $344 million*
37
Nature's Sunshine Products Inc. USA $343 million*
38
Ambit Energy L.P. USA $324 million
39
Aerus USA $300 million+
40
DXN Malaysia $300 million
40
ERINA Co. Inc. Japan $300 million
42
LR Health & Beauty Systems Germany $295.2 million
43
KOYO-SHA Japan $291.9 million
44
Mannatech Inc. USA $289.7 million
45
Market America Inc. USA $284.5 million
46
Naturally Plus Co. Ltd. Japan $275.7 million
47
Tiens/Tianshi China $275 million*
48
Eureka Forbes Ltd. India $256.5 million*
49
XanGo LLC USA $250 million+
50
Isagenix International USA $245 million
51
Faberlic Russia $236.4 million
52
Silpada Designs USA $231 million
53
Lux International Switzerland $230 million
54
FOUR LEAF JAPAN Co./Forifu Japan $226.3 million*
55
Cosway Malaysia $225.7 million*
56
Diana Co. Ltd. Japan $214.7 million
57
Nikken International Inc. USA $212 million
58
Charle Corporation Ltd. Japan $200.3 million*
59
CUTCO/Vector Marketing USA $200 million+
59
Longaberger Co. USA $200 million+
61
Premier Designs USA $200 million*
61
Stampin' Up! USA $200 million
63
Team National USA $181 million
64
Scentsy USA $178.4 million
65
Agel Enterprises USA $175 million
65
GNLD (Golden Neo-Life Diamite Int'l) USA $175 million
65
Univera Korea $175 million
68
Expert Alliance Co. Ltd. Japan $161.7 million*
69
BearCere’ Ju Co. Ltd. Japan $156.7 million
70
Family Heritage Life USA $152 million
71
4Life Research L.C. USA $150 million+
72
Jewels by Park Lane Inc. USA $150 million*
73
Japanlife Co. Ltd. Japan $148.1 million*
74
Sportron USA $147 million
75
Grace Aiko Japan $141.6 million*
76
The Maira Co. Ltd. Japan $140.5 million
77
Gifferine Skyline Unity Co. Thailand $137.5 million*
78
ARSOA HONSHA CORPORATION Japan $130.8 million
79
Tastefully Simple Inc. USA $130 million
80
Kirby USA $125 million*
81
Ardyss USA $122 million
82
Fortune Hi-Tech Marketing (FHTM) USA $120 million+
83
Chandeal Co. Ltd. Japan $113.5 million*
84
Kleeneze UK $109.3 million
85
Keller Williams Realty Inc. USA $108.1 million
86
Creative Memories USA $100 million+*
86
FreeLife International USA $100 million+
86
Lia Sophia USA $100 million+*
88
New Image International New Zealand $100 million+
90
Déesse Switzerland $100 million
90
Take Shape for Life/Medifast USA $100 million
90
Unicity Networks International USA $100 million
93
WorldVentures USA $90.2 million
94
Relìv International Inc. USA $85.4 million
95
Entertaining at Home USA $80 million
95
Regal Ware USA $80 million
97
Vemma Nutrition Company USA $77 million
98
Betterware UK $74.8 million*
99
Captain Tortue Group France $67.4 million*
100
YTB International USA $67.3 million

 


موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , ,

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


رده بندی 10 شرکت از نظر میزان محبوبیت در ماه اکتبر
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:19 | بازدید : 704 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

رده بندی 10 شرکت از نظر میزان محبوبیت در ماه اکتبر


در زیر شما اسامی 10 شرکت بازاریابی شبکه ای را مشاهده می کنید که از نظر میزان محبوبیت به ترتیب از رده یک تا دهم قرار گرفته اند
 
 
 
 
 
Top Companies Popularity % Comparison Graph
Avon 13.47%
   
Mary Kay Cosmetics 6.46%
   
Pampered Chef 6.12%
   
Scentsy 3.73%
   
Lia Sophia 3.72%
   
Herbalife International 2.96%
   
Tupperware 2.95%
   
Arbonne International 2.92%
   
Tastefully Simple 2.65%
   
Melaleuca 2.04%
   

 


موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , ,

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


فروش مستقیم در آفریقای جنوبی
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:17 | بازدید : 343 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

فروش مستقیم در آفریقای جنوبی

کشور آفریقای جنوبی بر اساس آمار ارائه شده در سال 2008 توسط فدراسیون جهانی با میزان خرده فروشی 708 میلیون دلار و تعداد 934000 فروشنده در رده بیست و دوم دنیا قرار گرفت و با ارائه آخرین آمار در سال 2009 با 612 میلیون فروش و 1075000 هزار فروشنده یک رده سعود کرد و هم اکنون در رده بیست و یکم قرار دارد.

میزان مشارکت زنان آفریقای جنوبی در این حرفه 78 درصد می باشد که از این نظر در بین 63 کشور ، آفریقای جنوبی در رده ی بیست و نهم قرار گرفته است.

اتحادیه فروش مستقیم این کشور در سال 1972 پایه گذاری شد و هم اکنون 40 شرکت خارجی و داخلی در آن عضو می باشند.

بر طبق آخرین آمار ارائه شده توسط این فدراسیون، بیش از 3600 نفر به صورت تمام وقت در این حرفه در آفریقای جنوبی مشغول به فعالیت می باشند. ( اهمیت حضور افراد پاره وقت در این تجارت. نسبت 3600 به 1075000 ).

شرکت های خارجی بزرگی که در این کشور فعالیت می کنند شامل Tupperware ، Avon ، Herbalife ،FLP و... می باشند.

اتحادیه فروش مستقیم آفریقای جنوبی بخشی به نام «همکاری آکادمیک» راه اندازی کرده است. این همکاری بین اتحادیه و دانشگاههای ژوهانسبورگ، دانشگاه فنی دوربان و دانشگاه فنی تشوان می باشد.

 


موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , ,

|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


بازاریابی شبکه ای در ترکیه
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:16 | بازدید : 8873 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

بازاریابی شبکه ای در ترکیه

 

کشور ترکیه یکی از کشور های فعال در زمینه MLM می باشد هم اکنون شرکت های بسیاری در این کشور فعالیت می کنند؛ شرکت هایی بزرگی همچون Tupperware ،  Herbalife ، Nuskin ، Avon ،Amway و Nikken.

به عنوان مثال شرکت Amway نزدیک به 16 سال پیش یعنی در سال 1994 فعالیت خود را در ترکیه آغاز کرد و یا شرکت Herbalife در مارس 1998 در این کشور شروع به فعالیت کرد.

 
 
دفتر مرکزی هربالایف در استانبول 

کشور ترکیه بر اساس آخرین آمار فدراسیون جهانی در سال 2008 در بین 70 کشور با میزان 817 میلیون دلار خرده فروشی از طریق بازاریابی شبکه ای و فعالیت 600000 هزار فروشنده در این کشور، رده نوزدهم را در دنیا به خود اختصاص داده است.

محصولاتی که شرکت های بازاریابی شبکه ای در ترکیه ارائه می کنند شامل محصولات آرایشی، عطریات، مواد شوینده، مکمل های غذایی و محصولات خدماتی می باشد.

انجمن فروش مستقیم ترکیه تحت عنوان DSD در سال 1994 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر استانبول می باشد. این انجمن عضو فدراسیون جهانی و فدراسیون منطقه ای اروپا می باشد. این انجمن شعار خود را بر پایه افزایش دانش عموم و کنترل پیاده سازی دستورالعمل های اخلاقی اتحادیه در بین شرکت ها قرار داده است.

همچنین این کشور میزبان کنفرانس سالانه فدراسیون جهانی در اکتبر سال 2011  بود .

نظرات


موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , ,

|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


حضور شرکت های بزرگ در عربستان
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:15 | بازدید : 948 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

حضور شرکت های بزرگ در عربستان

Avon پرفروش ترین شرکت بازاریابی شبکه ای دنیا، توسعه یافته ترین شرکت بازاریابی شبکه ای در عربستان می باشد.

 هم اکنون این شرکت نزدیک به 200 کارمند و 11 شعبه در این کشور دارد و تعداد توزیع کنندگان این شرکت در حدود 13000نفر می باشد. این شرکت همچنین موفق به دریافت سهام عمده یک سازمان اجرایی در آن کشور شده است.

شرکت های دیگری همچون FLP که در تولید مکمل های غذایی و رژیمی فعالیت می کند به طور گسترده در این کشور فعالیت می کند.

شرکت DXN مالزی که در رده چهلم دنیا از نظر میزان فروش قرار دارد، در این کشور به فروش محصولات و گسترش سازمان فروش خود مشغول می باشد.

کشور عربستان تجربه 8- 7 ساله در زمینه بازاریابی شبکه ای دارد و جزء کشورهای کم تجربه در این زمینه محسوب می شود.

احتمال تشکیل اتحادیه فروش مستقیم عربستان به علت فعالیت شرکت های بزرگ در این کشور، در آینده نزدیک بسیار زیاد می باشد


موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , ,

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


بازاریابی شبکه ای در چین
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:14 | بازدید : 2759 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

بازاریابی شبکه ای در چین

برای هر شخص که از پکن و شانگهای بازدید می کند به او اثبات می شود که چین یکی از قدرت های بزرگ اقتصادی در قرن 21 خواهد بود. آسمانخراشها و معماری در سرتاسر دنیا نظیر ندارد. فعالیت ساخت آسمانخراشهای مدرن در دهه 90 آغاز شد بطوریکه بیش از 17% جرثقیل های دنیا در شانگهای مشغول بودند.

 

چین با جمعیتی بیش از 1 میلیارد نفر برای رسیدن به استاندارد های ملی ایالات متحده تا سال 2015 برنامه ریزی کرده است. روح کارآفرینی و تجارت های کوچک همه جا هستند. روابط چین و ایالات متحده به علت فعالیت های کنگره در ایجاد روابط تجاری مساعد رشد بسیاری در زمینه های مختلف داشته است.

 

اگرچه هنوز انتقاد آزادانه از دولت امکانپذیر نیست و حقوق بشر هنوز به عنوان یک مسئله مطرح است ولی شواهد بر این است که دولت کومونیست اقتصاد سرمایه داری را پذیرا شده است. حال سوال اینجاست که چگونه یک دولت کومونیست، اقتصاد مبتنی بر سرمایه داری را بپذیرد؛ جواب آن در یک حکایتیست که گفته می شود؛ رئیس جمهور چین هنگامی که در ماشین نشسته و به چراغ راهنما می رسد به راننده خود می گوید"چراغ راهنما سمت چپ را روشن کن، به سمت راست بپیچ!"

 

بازاریابی شبکه ای در راه است

 

یک سری از کمپانی های آمریکایی که آینده چین را در زمینه فروش مستقیم خوب می دیدند در دهه 90 روانه آن کشور شدند مانند Avon، Amwayو  mary kay این شرکت ها  سرمایه گذاری بسیاری در چین انجام دادند اگرچه تا رسیدن به نتیجه نهایی را درازی در پیش است اما مطمئنا آینده درخشانی در انتظار این شرکت ها می باشد.

 

نه تنها شرکت های آمریکایی رونق می یافتند بلکه در خود چین هم شرکت های بزرگی شکل گرفتند. یکی از بزرگترین این شرکت ها شرکت تیانشی می باشد که در زمینه محصولات مربوط به سلامتی فعالیت می کند.

 

تیانشی توسط آقای JINJUAN که به عنوان شخصی شناخته شده در فعالیت های تجاری می باشد، تاسیس شد. او یکی از بزرگترین کارآفرینان چین می باشد.تیانشی دارای خط تولید محصولاتی نظیر مکمل های غذایی و محصولات گیاهی سنتی چین می باشد. این شرکت نزدیک به 2000 کارمند و ساختمانهای متعددی مربوط به توسعه امور تجاری خود دارد. رشد این شرکت با سروسامان گرفتن فروش مستقیم در چین آغاز شد. این شرکت نزدیک به 2،000،000 مشاور فروش در چین دارد. و بعد از تغییرات نظم دهنده ای که در سال 1998 رخ داد مانند بقیه کمپانی ها نظیر Amway تعداد شعباتش در چین به عدد 1000 رسید. همانند شرکت های موفق آمریکایی شرکت تیانشی هم پای خود را فراتر از مرز ها نهاد و موفق به دریافت بالاترین نشان کار آفرینی در چین شد. بعد از دعوت فرماندار ایالت واشنگتن تیانشی اولین شعبه خود را در آمریکا تاسیس کرد و همچنین یک شعبه دیگر در شهر سیاتل. این شرکت همچنین فروش موفقی در روسیه داشته است و تمرکز فعالیت آن بیشتر در آسیا و اروپا می باشد.

 

فراز و نشیب های بازاریابی شبکه ای در چین

 

همانگونه که بازاریابی شبکه ای در چین در دهه 90 توسعه پیدا می کرد، پذیرش آن هم توسط دولت با فراز و نشیب هایی همراه بود. در اواسط دهه 90 پتانسیل عظیمی در بازار MLM چین دیده می شد و از طرف دیگر وضعیت هشدار دهنده ای نیز جلب توجه می کرد تا اینکه در یک کنفرانس یک مخصص واردات در چین چراغ زرد را در مقابل MLM به جای چراغ سبز نشان داد.

 

در این متن که در اواسط دهه 90 نگرش دولت را به نمایش می گذاشت به مطالب زیر اشاره شده بود:

 

1.       اگر یک مشاوربروی توانایی کسب درآمدهای بالا و فرصت های کسب درآمد تاکید کند،این مورد  موجب تشویش اذهان و منحرف کردن ذهن مردم چین شود

 

2.       اگر یک مشاور به داشتن استقلال مالی و اینکه می تواند کارمندی را رها کند تشویق شود این نکته شاید منجر به از هم گسیختگی جامعه و ایجاد تفرقه کمک کند.

 

3.       اگر یک مشاور دیگران را به داشتن آزادی و استقلال تشویق کند به عنوان مثال تاکید بروی مفاهیم آزادی،این نکته شاید منجر به ایجاد یک انقلاب شود و این برای اشخاص می تواند خطرناک باشد

 

نیمه دوم دهه 90 آغاز شکوفایی MLM بود همچنین شرکت های آمریکایی شروع به سرمایه گذاری کردند. متاسفانه در همین زمان شمار زیادی از شرکت های هرمی و طرح های پونزی شروع به فعالیت کردند. در سال 1998 فروپاشی یکی از شرکت های هرمی جرقه ای را برای ایجاد یک آشوب و کشت و کشتار حداقل در یک شهر ایجاد کرد و در همین زمان بود که فروش مستقیم توسط دولت چین ممنوع اعلام شد. در نتیجه تلاش و رایزنی شرکت های آمریکایی و همچنین نماینده تجارت آمریکا یک راه حل موقتی پیشنهاد شد و آن این بود که شرکت های فروش مستقیم فقط در یک محل ثابت می توتنند مشتریان خود را دعوت کنند و محصولات و خدمات خود را فقط در آن مکان می توانند به نمایش یگذارند. آنچه در آن زمان انتظار می رفت این بود که دولت چین تا سال 2003 اجازه بازگشت شرکت های فروش مستقیم و وضع قوانین جدید در مورد این حرفه را نخواهد داد.

 

دو دلیل آینده روشن فروش مستقیم در چین را تضمین می کرد ؛ اول پذیرش چین در سازمان تجارت جهانی که خود به این معنی بود که چین باید درهای خود را بروی فعالیت های تجاری خارجی باز کند دوما؛ صنایع دولتی مدام در حال ایجاد شدن و از بین رفتن هستند و این باعث ایجاد راهی برای فعالیت در بازار آزاد می شود به طور خلاصه این بدان معناست که شمار زیادی از افراد شغل دولتی خود را از دست می دهند و به فکر راههای کارآفرینانه برای گذران زندگی خود می افتند و این برای دولت چین بسیار خوشایند بود که شهروندانش راههای زیادی برای ایجاد فعالیت های کارآفرینان داشته باشند که یکی از آنها فروش مستقیم می باشد.

 

گربه سیاه است یا سفید

 

وضعیت کنونی چین نتیجه دورنمای ذهنی Deng Xiaoping بود که قدرت را در سال 1976 در دست گرفت او یک دیدگاه کاریردی را در مدرنیزه کردن اقتصاد چین در دست گرفت. اگرچه دولت شکل و ظاهر کومونیست خود را حفظ کرد اما تصمیم او اجازه داد که توسعه چین از طریق ایجاد هماهنگی بیت فعالیت دولت و فعالیت سرمایه داری اتفاق بیفتد. Deng Xiaoping به خاطر جهت گیری در این زمینه که :مهم نیست که چین چگونه به مدرنیزاسیون دست پیدا می کند تا زمانیکه آنرا بدست می آورد" و جمله معروف او که مهم نیست گربه سیاه است یا سفید مهم این است که برای مدتهای طولانی در حال موش گرفتن است"

 

سرانجام چین قوانین مریوط به فروش مستقیم را در دسامبر 2005 اعلام کرد و شرکت Amway اولین شرکتی بود که مجوز فروش مستقیم را دریافت کرد و تا آن زمان به 180،000 مشاور و 140،000 شعبه و فروش سالیانه 2 میلیارد دلار در چین دست پیدا کرده بود . در سال 2008 بزرگترین بازار Amway چین شد با گزارش افزایش رشد 28% و فروش سالیانه 2.5 میلیارد دلار.

نویسنده: جفری بابنر

نظرات


موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , ,

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


کشورهای میلیارد دلاری در زمینه بازاریابی شبکه ای
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:13 | بازدید : 630 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

کشورهای میلیارد دلاری در زمینه بازاریابی شبکه ای

 
آخرین آمار ارائه شده در مورد میزان خرده فروشی در کشورهای مختلف در سال 2008 ارائه شده است در زیر شما کشور هایی که فروششان از 1 میلیارد دلار بیشتر است را مشاهده می کنید. 

کشور آمریکا با میزان خرده فروشی 20.6 میلیارد دلار در صدر کشور ها می باشد 
کشور های ژاپن ، برزیل ، آلمان ، مکزیک ، انگلستان و ایتالیا در رده های دوم تا هفتم قرار دارند
 
 

نظرات


موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , ,

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


وضعیت بازاریابی شبکه ای در پاکستان
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:10 | بازدید : 1274 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

وضعیت بازاریابی شبکه ای در پاکستان

کشور پاکستان یکی از کشور های منطقه خاورمیانه می باشد که بیشترین هجوم شرکت های هرمی را در خود داشته است. شرکت های هرمی بسیاری که هیچ کدام از آنها بیشتر از یک سال دوام نیاوردند و عده زیادی را متضرر و مالباخته کرده اند.

این شرکت ها بیشتر از سمت چین و هند وارد این کشور شده اند. یکی از این شرکت ها هرمی شرکت GMI همانGold mine International می باشد که به طور گسترده ای در این کشور فعالیت کرده است و هم اکنون به عنوان یک شرکت هرمی شناخته شده است.

این شرکت که ادعا می کرد دفتر مرکزیش در نروژ قرار دارد، بعد از تحقیقات وسیع آشکار شد که شکایات بسیاری  در رابطه این شرکت به نروژ رسیده است و مسئولین این شرکت تحت پیگرد قرار دارند. همچنین در این تحقیقات تاییدیه ثبت این شرکت در سفارت نروژ جعلی از آب درآمد. میزان ترافیک سایت این شرکت بیشتر از سوی کاربران پاکستانی بوده است و به قرار زیر می باشد:

پاکستان      82.1%

هند            8.2%

آمریکا          2.3%  

قطر             1.3%

دولت پاکستان تاکنون هیچ گونه اقدام پیشگیرانه ای در رابطه با فعالیت اینگونه شرکت ها ننموده است و اکثر این شرکت ها بعد از فروپاشی نظر مسئولین را جلب کرده اند.

برخی مواقع دولت پاکستان از طریق اعلامیه هایی هشدار های لازم را در زمینه اینگونه شرکت ها به اطلاع عموم می رساند

به عنوان مثال در یکی از این اعلامیه ها افراد را از طرح هایی که بر پایه عضوگیری و سرمایه گذاری و دریافت مقدار سود فریبنده در ماه می باشد، برحذر می دارد. در جایی دیگر اشاره می کند که اینگونه شرکتها با ارائه یک تصویر فریبنده از میزان درآمد و سود بی نهایت سعی در اغوا و فریب شما دارند و اینکه شاید افراد اولیه به سودی برسند ولی شمار زیادی از افراد سرمایه و بعضا کل زندگی خود را در اینگونه شرکتها از دست می دهند. اشاره می کند: مسئولین این شرکت ها در جاییکه نتوانند جوابگوی پرداخت سود ها باشند، بدون اینکه کسی خبردار شود ناپدید می شوند. همچنین در توضیحات مختصری افراد را از هر دو شکل پیرامید نهان و آشکار بر حذر داشته است.

در این اعلامیه ها همچنین تصویری از یک هرم نشان داده و ادعای افراد در رابطه با توسعه هندسی اینگونه شرکت ها را خلاف عقل دانسته است. در پایان هم به نام بعضی از شرکت های هرمی اشاره شده است.


 

همچنین از عموم درخواست کرده است برای تحقیق در رابطه با اینگونه شرکت ها به "هیئت تجارت و امنیت" و همچنین "بانک دولتی پاکستان" مراجعه کنند

هم اکنون شرکت های بازاریابی شبکه ای بزرگی همچون تیانشی و DXN در کشور پاکستان فعالیت می کنند. شرکت DXN و تیانشی در شهر های اسلام آباد، لاهور، کراچی و مولتان دارای شعبه می باشند.

حضور مداوم این شرکت ها و فعالیت آنها در زمینه MLM تاثیر بسیاری در افزایش دانش عموم نسبت به این حرفه داشته است تا جائیکه در بسیاری از وب سایت ها و وبلاگ ها ، این شرکت ها و طرح هایشان، مبنای مقایسه برای شناسایی شرکتهای ناسالم قرار گرفته اند

منابع: 1  2  3  4  


موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , ,

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


آمار فروش مستقیم در سال 2010
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:8 | بازدید : 496 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

آمار فروش مستقیم در سال 2010

آمار فروش مستقیم سال 2010 در فدراسیون جهانی فروش مستقیم منتشر شد. این آمار شامل میزان خرده فروشی، تعداد فروشندگان، درصد حضور زنان و درصد سیستم های به کار رفته می باشد. درمیان این مناطق که به چهار دسته تقسیم شده اند، قاره آسیا با میزان خرده فروشی 49 میلیارد و 628 میلیون دلار و  37،194،695 نفر فروشنده در صدر می باشد.

در آمار ارائه شده ی سال گذشته اسامی 53 کشور به چشم می خورد در حالی که در آمار جدید نام 63 کشور وجود دارد. این تعداد نشان دهنده رشد فروش مستقیم در سطح جهانی می باشد.

اسامی کشور های اضافه شده به قرار زیر می باشد:

بلغارستان، یونان، لوگزامبورگ، کاستاریکا، السالوادور، هندوراس، اروگوئه، چین و اسلواکی می باشد.

یکی از کشور هایی که بیشترین رشد را داشته است کشور چین می باشد که هم اکنون بعد از آمریکا و ژاپن در رده سوم قرار گرفته است. این در حالی است که قوانین فروش مستقیم در دسامبر 2005 در چین تصویب شده است.

 
 
 
 

موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , ,

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


وضعیت فروش مستقیم چند سطحی در سطح جهانی
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:6 | بازدید : 800 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

وضعیت فروش مستقیم چند سطحی در سطح جهانی

طبق آمار «انجمن فروش مستقیم» هر هفته بیش از 150،000 نفر از مردم دنیا به شرکت های فروش مستقیم چند سطحی  می پیوندند! دو درصد از جمعیت آمریکا و به همین میزان در استرالیا وآفریقای جنوبی به کار فروش مستقیم چند سطحیمشغول اند. در این میان، فروش مستقیم چند سطحی،  1% جمعیت بریتانیا و مکزیک، 3 % جمعیت ژاپن و 4% جمعیت کانادا را به خود مشغول کرده است. در تایوان که یکی از فعالترین کشور های دنیا در زمینه بازاریابی شبکه ای به حساب می آید، 18% از جمعیتش شاغل در این تجارت هستند.

 

 

 

گسترش جهانی بازاریابی شبکه ای بسیار چشم گیر است. در طول 2 سال بعد از شروع این تجارت درچین،شرکت تیانشی، که در کار فروش گیاهان دارویی چینی است، 3.5 میلیون توزیع کننده را به خود جذب کرده است. دامنه فعالیت این شرکت به روسیه هم گسترش پیدا کرد و توانست در طول یک سال 40000 توزیع کننده دیگر را به خود جذب کند. بازاریابی شبکه ای در هند و آسیای جنوب شرقی هم رشد چشمگیری داشته است.

 

 

 

×      گردش مالی فروش مستقیم چند سطحی در دنیا نزدیک به 120 میلیارد دلار می باشد و در حال گسترش به مرز 150 میلیارد دلار می باشد. بازار فروش مستقیم چند سطحی آمریکا به تنهایی نزدیک به 30 میلیارد دلار گردش مالی دارد( در سال 1992 این رقم چهارده میلیارد دلار بوده است). این در حالی است که ژاپن نیز  نزدیک به 23 میلیارد دلار در این زمینه گردش مالی دارد سهم آلمان و فرانسه هرکدام به ترتیب 3.7 و 2.4 میلیارد دلار می باشد. برزیل و مکزیک نیز به ترتیب 8.04 و 4.82 میلیارد دلار در این بازار سهم دارند

 

 

 

×      تعداد توزیع کنندگان شاغل در فروش مستقیم چند سطحی در سراسر دنیا نزدیک به 75 میلیون نفر می باشد. از این تعداد نزدیک به 16 میلیون 500 هزار نفر در آمریکا مشغول به این حرفه می باشند. در تایوان حدوداً 4 میلیون 500 هزار ، تایلند 10 میلیون و اندونزی 5 میلیون 500 هزار نفر به این کار مشغول هستند

 

 

 

×      مردمانی از همه نژادها ، چه مرد و چه زن به کار فروش مستقیم چند سطحی مشغولند. نسبت تعداد زنان به مردان در این تجارت چهار به یک می باشد. افراد سالخورده حدود 5 درصد و افرادی که از لحاظ فیزیکی ناتوانند حدود 8 درصد بازار این تجارت را تشکیل می دهند

 

 

 

در آخرین آمار ارائه شده توسط فدراسیون جهانی فروش مستقیم  در سال 2010، میزان خرده فروشی، تعداد فروشندگان، درصد حضور زنان و درصد سیستم های به کار رفته اعلام شده است. درمیان این مناطق که به چهار دسته تقسیم شده اند، قاره آسیا با میزان خرده فروشی 49 میلیارد و 628 میلیون دلار و  37،194،695 نفر فروشنده در صدر می باشد.

 

در آمار ارائه شده ی سال گذشته اسامی 53 کشور به چشم می خورد در حالی که در آمار جدید نام 63 کشور وجود دارد. این تعداد نشان دهنده رشد فروش مستقیم در سطح جهانی می باشد.

 

اسامی کشور های اضافه شده به قرار زیر می باشد:

 

بلغارستان، یونان، لوگزامبورگ، کاستاریکا، السالوادور، هندوراس، اروگوئه، چین و اسلواکی می باشد.

یکی از کشور هایی که بیشترین رشد را داشته است کشور چین می باشد که هم اکنون بعد از آمریکا و ژاپن در رده سوم قرار گرفته است. این در حالی است که قوانین فروش مستقیم در دسامبر 2005 در چین تصویب شده است.
 

موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , ,

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


فروش مستقیم در برزیل
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:5 | بازدید : 3127 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

فروش مستقیم در برزیل

بر اساس آخرین آمار ارائه شده در سال 2004 ،5/1 میلیون نفر از مردم برزیل در این حرفه مشغول به فعالیت میباشند که بالغ بر 93% آنها توانسته اند از این صنعت درآمدی به صورت کمیسیون و پاداش در ازای فروش محصولات دریافت کنند .در سال 2004 میزان رشد خرده فروشی از طریق این روش 4/27 % بوده است در حالی که میزان رشد خرده فروشی کلی در برزیل 3/9 % بر اساس آمار رسمی ارائه شده میباشد .

بر اساس آمار در سال 2004 شرکت های فعال برزیل 300 عدد میباشند که میزان فروش آنها در این سال 4/10 بیلیون رئال برزیل میباشد .برخی از شرکت های بزرگ خارجی حاضر در برزیل به قرار زیر میباشند :

Herbalife -Mary Kay – Avon – Amway.

و شرکت های داخلی که مشغول به فعالیت هستند نظیر    Natura ، Aretta   Contem میباشند.شرکت های برزیلی بر اساس آخرین آمار ارائه شده در سال 2006 از نظر میزان فروش از تمامی شرکت های بزرگ خارجی پیشی گرفته اند .

 

مشارکت های اقتصادی ، مالیاتی ، اجتماعی :

صنعت فروش مستقیم با سرمایه گذاری بالا در بخش تولید ، ایجاد مراکز پژوهشی و پرداخت مالیات تاثیرات چشم گیری در اقتصاد این کشور داشته است .

بر اساس بررسی های انجام شده در سال 2004 در برزیل تعداد 15000 نفر به عنوان پرسنلی دائمی در بخش های مختلف این صنعت علاوه بر 5/1 میلیون فروشنده مستقیم مشغول به فعالیت میباشند .

در مجموع و تنها در سال 2004 میزان پرداختی به این تعداد 6/3 بیلیون رئال میباشد که مقدار 7/4 میلیون آن به صورت دستمزد کارکنان و 2/3 بیلیون آن به صورت کمیسیون و پاداش به فروشندگان مستقیم پرداخت شده است .این مقدار نشان دهنده تاثیرات مستقیم اقتصادی این حرفه در کشور برزیل میباشد .

در برزیل 84% فروشندگان زنان میباشند که اکثریت آنها متاهل و خانواده ای متشکل از 3 یا بیشتر را دارند .آمار و ارقام این صنعت نشان دهنده تاثیر ویژه این حرفه در ایجاد فرصت های کار آفرینی برای زنان میباشد به طوری که شاید در بستر دیگری به این تعداد فراهم نباشد .

بر اساس آمار سال 2004 از مبلغ 3/643 رئال ، 1/36 بیلیون در آمد های مالیاتی حاصل شده است . این در حالی است که با خرید محصولات و خدمات از شرکت های دیگر برزیلی و پرداخت ها به کارکنان 2/071 بیلیون رئال حاصل شده که نتیجه آن 9/1 درآمد های مالیاتی میباشد .

مشارکت این صنعت در زمینه ایجاد اشتغال، درآمد ، سرمایه گذاری و توسعه و تحقیقات مجموعا باعث افزایش درآمد های مالیاتی دولت شده است .

در مجموع این صنعت باعث افزایش سطح کیفیت زندگی در افراد حاضر در این حرفه شده است . کارآفرینی ، برنامه کاری انعطاف پذیر و توسعه مهارت های تجاری افراد به خصوص در زمینه فروش از تاثیرات مستقیم حضور این صنعت در این کشور میباشد .


موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , ,

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالعه اثرات اقتصادی – اجتماعی فروش مستقیم در هند
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:4 | بازدید : 798 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

مطالعه اثرات اقتصادی – اجتماعی فروش مستقیم در هند

اتحادیه فروش مستقیم در هندوستان در سال 1996 در شهر بمبئی تاسیس شد و در سال 1998 دفتر آن به دهلی نو انتقال یافت. هم اکنون فروش مستقیم چند سطحی در هند یکی از بخش هایی است که از نرخ رشد بالایی برخوردار است .میزان فروش از طریق این شیوه در سال 2004 از 0/538  بیلیون دلار به 0/730 بیلیون دلار در سال 2008 افزایش پیدا کرده است و در آخرین آمار ارائه شده در سال 2010 این رقم به 1062 میلیون دلار رسیده است .

تقریبا 80% از مشتریان و مصرف کنندگان این شیوه توزیع ، از خانواده هایی با درآمد ماهانه 219 تا 877 دلار میباشند همچنین 16 درصد از مصرف کنندگان این بخش از خانوادهایی با درآمد ماهانه کمتر از 219 دلار در ماه میباشند آمار بالا نشان میدهد قشر متوسط جامعه بیشترین استفاده را برای خریداری محصولات و کسب درآمد از این حرفه دارند .

90% مصرف کنندگان بر این باورند که محصولات دریافتی از طریق این شیوه دارای کیفیت بالایی میباشد .نزدیک به 55% از مشتریان تمایل به خرید محصولات مراقبت شخصی و 41/9% در زمینه خرید محصولات مریوط به سلامت از طریق این شیوه تمایل داشته اند .بر اساس آمار گیری انجام شده 80% از مصرف کنندگان قویا بر این باورند که این شیوه راه مناسبی برای صرفه جویی در وقت برای خرید کالاست .

فروش مستقیم چند سطحی در هند رشد فزاینده ای داشته است .این تجارت در سال 2009 ،0/76 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است .

انتظار میرود که شرکت های فروش مستقیم رشدی بین 20-22 % در طی 5 سال آینده داشته باشند .در سال 2014 تخمین زده میشود ارزش این تجارت به 80/96 میلیارد روپیه برسد .

بر اساس آمار سال 2004 افراد مشغول در این تجارت به 3/5 میلیون نفر افزایش پیدا کرده اند.

شرکت های فروش مستقیم خارجی بسیاری در هند فعالیت میکنند برخی از شرکت های بزرگ عبارتند از :FLP-Amway-Avon. و برخی از شرکت های داخلی هم عبارتند از : Modicare – Hindustan – Unilevernetwork.

در آمار سال 2008 شرکت های فروش مستقیم 5 میلیارد روپیه به دولت مالیات پرداخت کرده اند و انتظار میرود این رقم به 10 میلیارد در سال 2014 افزایش پیدا کند .ارزش کارخانه هایی که در این راستا اقدام به تولید محصول میکنند 11/55 میلیارد روپیه می باشد و تخمین زده میشود در سال 2014 این تجارت فرصت کارآفرینی را برای نزدیک به 1/8 میلیون نفر در هند فراهم کند .

نزدیک به 25% از افرادی که مشغول در این تجارت هستند قبلا هیچ تجربه ای در این زمینه نداشته اند و بیش از 21% افراد یا در کارهای پاره وقت مشغول به کار بودند یا خود اشتغال بوده اند و این بدان معنا ست که هیچ کدام از این افراد قبلا هیچ گونه مشارکتی در پرداخت مالیات نداشته اند .

نزدیک به 60 % فروشندگان، مرد می باشند و نشان دهند ه این است که این تجارت نه تنها میان زنان محبوب است بلکه مشارکت مردان دارای کار تمام وقت هم در این تجارت زیاد است .

گروه سنی فروشندگان بین 49-18 سال میباشد جمعیت جوان هند بسیار بالاست و این تجارت میتواند فرصت های کارآفرینی بی شماری برای این جوانان فراهم آورد.

نظرات


موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , ,

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


اسامی 100 شرکت برتر سال 2010
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:2 | بازدید : 752 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

اسامی 100 شرکت برتر سال 2010

در نشستی که 27 آپریل 2011 در شهر دالاس تگزاس برگزار گردید اسامی 100 شرکت برتر سال 2010 اعلام شد. این رتبه بندی بر اساس میزان فروش شرکتها و میزان رشد و توسعه آنها در سطح جهانی می باشد.

رده بندی سال 2010 در مقایسه با سال 2009 دست خوش تغییراتی قابل توجهی بوده است. شرکت   Avonهمانند سال گذشته در رتبه نخست این جدول قرار دارد و شرکت Amway نیز رده دوم خود را همانند سال گذشته حفظ کرده است. در میان 10 شرکت اول شاهد رشد قابل توجه شرکت Natura برزیلی از رده پنجم به رده سوم بوده ایم. شرکت Natura با پشت سر گذاشتن شرکت های بزرگ و با سابقه Mary Kay و Vorwerk توانسته در این مکان قرار بگیرد. شرکت Belcorp پرویی هم با دو پله صعود توانسته در رده یازدهم قرار گیرد. شرکت LG کره جنوبی نیز با حفظ رده خود همانند سال گذشته در رده بیست و سوم قرار گرفته است شرکت 55 ساله Shaklee مسن ترین شرکت حاضر در لیست با حفظ جایگاه خود در همان رده بیست و پنجم لیست قرار گرفته است. شرکت چینی Tianshi با 22 پله صعود در سال 2010 جایگاه بیست و پنجم را از آن خود کرده و شرکت Nikken با دو پله سقوط رده پنجاه و نهم را به خود اختصاص داده است.

در مطالب بعدی در رابطه با این شرکت ها، محصولات و طرح درآمدیشان توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد

 

 

1.

 

Avon Products Inc.

USA

2.

 

Amway

USA

3.

 

Natura Cosmeticos SA

Brazil

4.

 

Vorwerk & Co. KG

Germany

5.

 

Herbalife Ltd.

USA

6.

 

Mary Kay Inc.

USA

7.

 

Tupperware Brands Corp.

USA

8.

 

Oriflame Kosmetiek B.V. 

Sweden

9.

 

Forever Living Products 

USA

10.

 

Nu Skin Enterprises Inc.

USA

11.

 

Belcorp/L'Bel Paris

Peru

11.

 

Primerica

USA

13.

 

Miki Corporation

Japan

14.

 

Ignite Inc.

USA

15.

 

Melaleuca Inc.

USA

15.

 

Omnilife 

Mexico

17.

 

MonaVie LLC

USA

17.

 

Telecom Plus

UK

17.

 

Yanbal International

Peru

20.

 

ACN

USA

21.

 

Partylite (Blyth)

USA

22.

 

Amore Pacific 

South Korea

23.

 

LG Household & Health Care

South Korea


موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , ,

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


چین و شرکت های فروش مستقیم
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 16:52 | بازدید : 706 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

چین و شرکت های فروش مستقیم

ممنوعیت فروش مستقیم و بازاریابی چند سطحی و قانونفروش مستقیم در کشور چین نگرانی های زیادی را برای  شرکتهای فروش مستقیمی که علاقمند به ورود به بازار چین بودند،به وجود آورد.

از آن به بعد شرکتهای فروش مستقیم تلاش های زیادی را به منظور هم جهت شدن با ممنوعیت های کشور چین انجام دادند یکی از این تلاش ها فروش محصولات در قالب خرده فروشی بود که تا قبل از 23 آگوست سال 2005 ادامه پیدا کرد. آئین نامه فروش مستقیم از 1 دسامبر2005 و قوانین برای ممنوعیت طرح های هرمی از ابتدای نوامبر 2005 تصویب و به اجرا درآمد. اما اندک اندک مخالفتهای چینی ها در رابطه با فعالیت های فروش مستقیم کمرنگ گردید و درهای فروش مستقیم به سوی کشور چین به آهستگی باز شد.

ممنوعیت ها هنوز از بین نرفته و به دلیل اینکه طرح های هرمی ایجاد نشوند؛ فروش مستقیم تحت شرایط دقیق و سختگیرانه،مجوز فعالیت دارند تا اطمینان حاصل شود  طرح هرمی یا راه یک شبه پولدار شدن درکار نیست

فروش مستقیم در کشور چین محدود به فروش لوازم آرایشی بهداشتی، غذاهای سلامتی، محصولات بهداشتی، تجهیزات بدنسازی و لوازم آشپزخانه می باشد. و قوانین،شرکتهای چینی و خارجی را که مایل  به فعالیت فروش مستقیم در کشور چین هستند را ملزم می کند تا گواهی نامه فروش مستقیم از وزارت بازرگانی دریافت کنند. تا کنون 24 شرکت اعم از چینی و خارجی توانسته اند گواهی نامه فروش مستقیم اخذ کنند
 

 

اسم

منطقه فروش مستقیم

محصول

تاریخ دریافت مجوز

1

Avon
(U.S.)

Avon China has 32 branch offices in China, including Beijing, Tianjin, Shanghai, Chongqing, Shenzhen, Guangdong, Shandong, Qingdao, Jiangxi, Sichuan, Heilongjiang, Henan, Anhui, Shanxi, Guizhou, Jiangsu, Hubei, Hunan, Liaoning, Zhejiang, Gansu, Hebei, Jilin, Yunnan, Hainan, Shanxi, Fuzhou, Guangxi, Ningxia, Neimenggu, Xinjiang and Qinghai.

Cosmetics, skincare and fragrance products, nutrition products and equipments.

07/24/2006

2

Nu Skin
(U.S.)

Shanghai, Beijing, Guangdong and Shenzhen

Make-up, cosmetics and skincare products

12/31/2006

3

YOFOTO

Ningbo

Nutrition food

02/06/2007

4

Pro-Healthy

Beijing, Shandong, Zhejiang, Hebei, Henan, Heilongjiang, Tianjin and Hainan

Cosmetics and nutrition food

03/15/2007

5

New Era Healthy Industry Group, Co., Ltd.

Beijing, Hebei, Zhejiang, Fujian, Shandong and Guangdong

Cosmetics, nutrition food and cleaning products

03/15/2007

6

For You
(U.S.)

Shanghai, Chengdu and Mianyang

Cosmetics and nutrition equipments

04/11/2007

7

Kasly

Tianjin and Beijing

Cosmetics and cleaning products and nutrition food

04/20/2007

8

JoyMain
 

Jiangsu, including 13 cities, such as Nanjing, Suzhou and Wuxi, etc.

Cosmetics, nutrition food, and nutrition equipments

04/23/2007

9

Amway
(U.S.)

Beijing, Tianjin, Shanghai, Hubei, Chongqing, Heilongjiang, Henan, Jilin, Jiangxi, Hunan, Anhui, Liaoning, Shanxi, Hainan, Hebei, Guangxi, Yunnan, Guangdong, Jiangsu, Zhejiang Fujian, Shandong, Shanxi, Sichuan, Dalian, Qingdao, Ningbo, Xiamen and Shenzhen.

Cosmetics; nutrition food; cleaning products and kitchenware.

05/28/2007

10

Oriflame
(Sweden)

Jiangsu, Guangdong and Sichuan

Cosmetics

06/27/2007

11

Kang Li Pharmaceuticals

Shenzhen

Nutrition food

06/29/2007

12

Herbalife

Jiangsu, Zhejiang, Shandong, Guangdong, Guizhou, Beijing, Fujian, Sichuan, Hubei and Shanxi

Nutrition food and cosmetics

07/02/2007

13

Perfect
(Malaysia)

Guangdong, including 21 cities, such as Guangzhou, Shenzhen and Dongguan, etc.

Cosmetics, skincare and nutrition food

08/17/2007

14

INFINITUS
无限极

Guangdong, Sichuan and Beijing

Nutrition food, cosmetics and cleaning products

08/24/2007

15

Marykay
(U.S.)

Beijing, Shanghai, Tianjin, Chongqing, Zhejiang, Shandong, Guangdong, Shanxi, Jiangsu, Hubei, Henan, Shanxi, Jiangxi, Hunan, Fujian, Liaoning, Yunnan, Guizhou, Anhui and Guangxi

Cosmetics

09/03/2007

16

ROLMEX Pharmaceuticals

Jinan and Liaocheng

Nutrition food and cosmetics

10/26/2007

17

Taiyang Shen(Apollo)

Dongguan

Nutrition products

11/05/2007

18

Melaleuca
(U.S.)

Shanghai

Cosmetics, skincare and cleaning products

11/21/2007

19

Sunhope

Tianjin

Nutrition food, cosmetics and cleaning products

12/25/2007

20

Shaklee
(U.S.)

Beijing

Nutrition food, cosmetics and cleaning products

03/12/2008

21

Alphay

Jiangsu, including 16 cities, such as Nanjing, Nantong and Suzhou, etc.

Nutrition food

11/13/2008

22

Hayao (Harbin Pharmaceuticals)

Heilongjiang, including 12 cities, such as Harbin and Daqing, etc.

Nutrition food and cosmetics

11/25/2008

23

Kelti
(Taiwan)

Shanghai

Nutrition food, cosmetics and cleaning products

02/06/2009

24

Long Li Qi

Jiangsu, including 13 cities, such as Nanjing, Nantong and Suzhou, etc.

Nutrition food, cosmetics

07/22/2009

 

موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , ,

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد


تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 85
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 202
:: بازدید سال : 1235
:: بازدید کلی : 26983